שאלות ותשובות

תוך כמה ימים אוכל להחזיר נעל שאינני מרוצה ממנה?
נדאג להחזיר לך את כספך במלואו עם החזרתה של הנעל באריזתה המקורית ושלא נעשה בה שימוש (תוך 14 יום מיום קבלתה).
ובתנאים בהם קיבלת אותה.
חשוב: פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך  7 ימים מיום קבלת המוצר.
במידה ורצונך להחליף את הנעל לנעל אחרת, נשמח לשרתך בטלפון 053-2019169

מה מצב ההזמנה שלי, בזמן נתון?
ניתן להתעדכן במצב ההזמנה שלך אמצעי התקשורת שלנו המופיעים באתר: מענה טלפוני, WhatsApp, Messenger. 
ההזמנה תתעדכן תוך 24 שעות (לא כולל חגים וסופי שבוע).


אני רוצה להחזיר את הנעליים. מה עלי לעשות?
אנו מעוניינים בשביעות רצונך המוחלטת.
בתנאי שהנעליים יוחזרו אחרי שימוש סביר ( מדידה ), נשמח לזכותך בכרטיס האשראי שלך
ובמלוא סכום הקניה. החזר הנעליים במשלוח יהיה על חשבונך.

כעבור כמה זמן אוכל לקבל לידי את הנעליים שרכשתי?
אנו נדאג לשלוח את הנעליים תוך 1-2 ימי עסקים.
אספקת הנעליים עד אליך תלויה בדרך המשלוח אותו בחרת.

אילו כרטיסי אשראי אתם מכבדים?
PayPal
VISA
DINERS 
MASTER CARD
ISRACARD

האם קיימים אמצעי תשלום נוספים ?

לצערנו, כרגע אלה אמצעי התשלום היחידים.

האם ניתן לשלוח נעליים גם לחו"ל?
בהחלט, לפרטים אנא צרי קשר בטלפון 053-2019169 או באמצעות ה- WhatsApp או ה- Messenger ונשמח לסייע

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
כמובן.

כיצד אדע את מידת הנעל הרצוייה?
צירפנו סרגל מידות. הכנסי כאן לקישור
את סרגל המידות תמצאי גם בתפריט הראשי באתר.
 
מה קורה כאשר מתבצעת רכישה ואז יורד מחיר הנעל?
במצב של מבצעים/הוזלות/הנחות/מכירת סוף העונה – ניתן לקבל זיכוי בהפרש במקרה של קניה 5 ימים לפני תחילת המכירה.
 
בתוך כמה ימים ניתן להחזיר פריט שנקנה בסייל? 
פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימים מיום קבלת המוצר.
בהחזרת מוצר שנמכר כחלק ממבצעי מכירות סוף עונה, יתקבל החזר כספי בניכוי 5% או 100 ₪ - עפ״י הנמוך מבינהם.

באשר לפריטים שנמכרו בהנחה וברצונך לקבל עבורם, קרדיט לקניה עתידית באתר, שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא ניכוי.
 
הזמנתי נעל והיא חסרה במלאי. מה קורה?
מח´ ההזמנות שלנו תיצור עימך קשר טלפוני ואת תזוכי בכרטיס האשראי שלך.
חזור להתחלה